לראשונה: מכבי משיקה פריצת דרך עולמית בתחום התרופות הכשרות לפסח

עפר גדנקן No Comments on לראשונה: מכבי משיקה פריצת דרך עולמית בתחום התרופות הכשרות לפסח

בשירות חדש, בלעדי ומהפכני יוצרת מכבי עידן חדש של חדשנות, קידמה, מקצוענות והנגשה מדויקת של השירותים למען החברים ● מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון: "מדובר בשירות חדש, מתקדם ומותאם שנוצר מתוך חשיבה מעמיקה ובלתי פוסקת על חברי מכבי וצורכיהם" ● מנהלת מכבי פארם הגב' דורית אפלר: "השירות החדש מהווה פריצת דרך חדשנית ומתקדמת" ● ר' משה שלזינגר מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי: "אני מקווה כי עם הזמן היוזמה תתפתח ותתרחב וכך- כל אחד יוכל לקבל את המענה המדויק הזה גם בבתי מרקחת של שאר הקופות".

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כולנו מכירים היטב את הרגע הזה, הבית כבר בוהק ומוכן לחג, אנחנו בעיצומם של הכנות אחרונות ובלתי נגמרות לקראת היום הגדול ואז אנחנו נזכרים בתרופה הקבועה של אחד מבני המשפחה או בתרופה זמנית שהורה הרופא לקחת. האם ניתן לקחת אותה גם בימות חג הפסח? החוברת עבת הדפים של קופת החולים בה רשומות כל התרופות נפתחת ובדפדוף ארוך ומייגע, בחיפוש בין שלל שמות לועזיים, אנו מנסים למצוא את שם התרופה המיוחלת. השנה, עבור חברי מכבי- תם עידן חיפוש ארוך ומייגע אחר תרופות כשרות לפסח ועידן של חדשנות מתחיל.

בשירות חדש מהפכני שנוצר בשיתוף פעולה בין מכבי למכבי פארם, מכבי עושה סוף לחוברות העבות שנשלחות בדואר, לחיפוש הארוך והמייגע אחר הכשרות לפסח ברשימות התרופות הבלתי נגמרות ומציעה- ברגע אחד, מענה מדויק, מהיר וגאוני שיחסוך לכם הרבה זמן וכאבי ראש.

החל מהשבוע, בכל תרופה שנרכשת בבתי המרקחת של מכבי פארם, יחד עם שאר הוראות לקיחת התרופה שמוטבעות על המדבקה שנצמדת לתרופות הנרכשות- תופיע שורה נוספת ובה יהיה כתוב- כשר לפסח תשפ"ב.

השירות החדש והמהפכני מהווה פריצת דרך בתחום, ומביע כמו תמיד את חדשנות מכבי, התאמת שירותיה לכלל המגזריים והחשיבה הבלתי פוסקת כיצד להתקדם, לפתח ולהנגיש כל שירות אפשרי- בכל מועד בצורה מתקדמת, מקצועית וחדשנית.

מנכ"לית מכבי הג' סיגל דדון: "אנחנו שמחים להשיק את השירות החדש והמתקדם שיחסוך לכלל שומרי הכשרות הרבה זמן ואנרגיה מיותרים. כחלק מחשיבה בלתי פוסקת להנגשת ופיתוח השירותים אני שמחה על האפשרות, גם כעת, בערב פסח להעניק לחברים שירות חדש, מתקדם ומותאם שנוצר מתוך חשיבה מעמיקה ובלתי פוסקת על חברי מכבי וצורכיהם".

מנהלת מכבי פארם הגב' דורית אפלר: "השירות החדש נוצר מתוך שיתוף פעולה מבורך והדוק בין מכבי לשירותי מכבי פארם לאחר תכנון מקדים והערכות ארוכה מול חברות התרופות והגופים השונים שנוטלים חלק במהלך והוא מהווה פריצת דרך חדשנית ומתקדמת. אנחנו גאים ביכולת שלנו להעניק לחברי מכבי את המקסימום בכל תחום בהתאמה מדויקת ובהנגשה מלאה".

ר' משה שלזינגר מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי: "מכבי, כמו ביוזמות רבות במגזר החרדי ובכלל- הינה החלוצה בתחום ומביאה שירות חדש שמהווה סמל ודוגמא לחדשנות, להובלה, לפיתוח ולחשיבה מתמדת על החברים. אני מברך את היוזמה החשובה ומקווה כי עם הזמן היוזמה תתפתח ותתרחב וכך- כל אחד יוכל לקבל את המענה המדויק הזה גם בבתי מרקחת של שאר הקופות".



0 תגובות